FIFO.GR | Το μυθιστόρημα ‘Μαράν Αθά’ του Θωμα Ψύρρα απο τις 11 Ιανουαρίου στο Ιδρ. Μιχ. Κακογιάννης
13427
post-template-default,single,single-post,postid-13427,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1

Το μυθιστόρημα ‘Μαράν Αθά’ του Θωμα Ψύρρα απο τις 11 Ιανουαρίου στο Ιδρ. Μιχ. Κακογιάννης

Γιασεμί Κηλαιδώνη

Γιασεμί Κηλαιδώνη

Το μυθιστόρημα ‘Μαράν Αθά’ του Θωμα Ψύρρα απο τις 11 Ιανουαρίου στο Ιδρ. Μιχ. Κακογιάννης

Μετά τρία χρόνια πολύ επιτυχημένων παραστάσεων  (2010-2012)  το έργο “Μαράν Αθά”, σε θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία του Δήμου Αβδελιώδη, (από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θωμά Ψύρρα) με τη Γιασεμί Κηλαηδόνη, ανεβαίνει και πάλι για μία και μοναδική παράσταση στο “Θέατρο” του Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης, την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013, στις 21:00, ανοίγοντας το αφιέρωμα στις θεατρικές σκηνοθεσίες του Δήμου Αβδελιώδη.

Το σημείωμα του σκηνοθέτη, που συνόδευε τις παραστάσεις τόνιζε: Η Γιασεμί Κηλαηδόνη σ’ έναν υποκριτικό άθλο δυόμιση ωρών υποστασιοποιεί όλα τα πρόσωπα – πρωταγωνιστές που αναδύονται στη μνήμη ενός 90χρονου μοναχού, όταν ύστερα από 65 χρόνια ηθελημένης σιωπής εξομολογείται, λίγο προτού πεθάνει, τα πεπραγμένα της ζωής του, τη φρικτή τιμωρία και τον ευνουχισμό του από τον προστάτη δεσπότη που τον ανέθρεψε και τον προόριζε για τη διαδοχή του, όταν σταλμένος απ’ αυτόν σ’ ένα απόμακρο χωριό της Θεσσαλίας να παρακολουθήσει τις μυστικές τελετουργικές συναντήσεις εννέα γυναικών, των Ταρσών, μυείται άθελά του στην γυναικεία απόκρυφη γνώση και του αποκαλύπτεται ένα άγνωστο γοητευτικό σύμπαν που τον οδηγεί στον αληθινό έρωτα και την αγάπη του για μια Ταρσή.

Η αναγνώριση του εαυτού μας, μέσα από την αναγνώριση του άλλου και τα όρια της προσωπικής μας βούλησης και ευθύνης είναι τα εσώτερα μοτίβα της παράστασης.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Θεατρική διασκευή – σκηνοθεσία : Δήμος Αβδελιώδης

Ηθοποιός : Γιασεμί Κηλαηδόνη

Μουσική : Βαγγέλης Γιαννάκης

Σκηνικά – κοστούμια: Μαρία Πασσαλή

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013, στις 21:00

“ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”

μυθιστόρημα του Θωμά Ψύρρα

Θεατρική Διασκευή Δ. Αβδελιώδης

Με τη Γιασεμί Κηλαηδόνη,

Αίθουσα Θέατρο

Διάρκεια: 180΄

Τιμές εισιτηρίων:  10€, ενιαίο

Προαγορά εισιτηρίων και για τις 6 παραστάσεις, 48€

Η παράσταση “Μαράν Αθά”,  χαρακτηρίστηκε από την κριτική ως πνευματικό γεγονός και σταθμός στα θεατρικά μας πράγματα:

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

“ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”

Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΧΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ, ΤΑ ΛΙΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΣΣΑΛΗ, ΔΙΔΑΞΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΘΗΡΟ ΛΟΓΟ, ΗΘΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΙΣ ΘΕΣΠΕΣΙΑΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ.

Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΡΙΩΔΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΜΗΣΗ ΠΡΑΞΕΩΣ, ΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ΕΝΔΟΝ, ΕΞΟΡΥΞΕ ΣΠΑΝΙΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΑ ΗΘΟΥΣ, ΔΥΝΑΜΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.

ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΜΕ ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΙΑ ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΕΙΚΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ, ΝΑ ΤΡΥΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΒΑΘΥΣ ΚΥΑΜΩΝΕΣ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ ΚΑΡΠΟΥ.

Κώστας Γεωργουσόπουλος, ΤΑ ΝΕΑ

“ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ( ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ) ΤΟΥ Δ. ΑΒΛΕΛΙΩΔΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΄΄ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ΄΄.

 Σ’ ΕΝΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΑΘΛΟ ΔΥΟΜΙΣΙ ΩΡΩΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ , Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ Σ’ ΕΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΟΣΑ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ 90ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ.

ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΕΠΤΑ ΜΗΝΕΣ  ΕΠΑΝΩ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΜΑΤΑ, Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

ΓΙΑ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ.”

Σπύρος Παγιατάκης, “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”

’’ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ- ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ: Η ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ  ’’ ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ’’, ΔΙΔΑΓΜΕΝΗ- ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ- ΑΠ’ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ. ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗ! Σ’ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΕΙ- ΕΝΑΣ 90ΧΡΟΝΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΜΑΤΙΚΗ, ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΕΝΑΣ ΑΘΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑΡΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΕΖΟΝ ΣΤΟ ’’ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ’’-ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ! ’’

Γιώργος Δ.Κ Σαρηγιάννης, ’’ ΤΑ ΝΕΑ’’

“ΣΠΑΝΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ “ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ”, ΤΟ ΕΞΟΧΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΨΥΡΡΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ, ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ.

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΩΔΟΥΣ ΣΤΟ “ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ”. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΥ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΗΘΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ. Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ, ΔΕΝ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ ΡΟΛΟΥΣ – ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ ΜΙΑΣ ΜΥΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΙΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΕΙ “ΤΟΝ ΟΝΕΙΡΟ”. ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΥΛΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΚΑΙ Η ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΕΚΑΤΗ ΣΤΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΑΡΣΕΣ…ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΑΝ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.”

Γρηγόρης Ιωαννίδης, “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”

“Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΝΑ ”ΞΕΤΥΛΙΞΕΙ” ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΝΗΜΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΑ, ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ, ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ.

ΠΥΚΝΩΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΧΡΟΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΣΑΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΝΑΟ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Ή ΣΤΟΝ ΟΛΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΕΝΟΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ.

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ, ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ, ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗ ΝΕΡΟΜΑΝΑ.

ΟΔΗΓΕΙ ΤΗ ΓΙΑΣΕΜΙ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ ΣΕ ΜΙΑ ΜΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ. ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ, ΜΕ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΚΩΝΕΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΧΜΗΡΟ ΕΝΥΛΟ ΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΟΓΕΣ ΗΧΗΡΕΣ ΣΙΩΠΕΣ ΤΗΣ, ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΔΟΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ.

ΜΙΑ ΕΞΟΧΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!”

Λέανδρος Πολενάκης, “ΑΥΓΗ

“Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΤΙΒΑ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΠΝΕΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΡΥΘΜΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ.

Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ- ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ- ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΛΑΡΙΣΙΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ , ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΚΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΓΗΙΝΗ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 90ΧΡΟΝΟ ΜΟΝΑΧΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΖΩΗΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ .”

Αντιγόνη Κάραλη, “ΕΘΝΟΣ”

“ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ  ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ, ΠΟΥ  ΕΚΤΙΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥΜΗΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΟΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΗ, Ο ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ.

ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ ΚΑ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΓΙΑΣΕΜΗΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΩΡΕΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΝΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ, ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ, ΝΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΦΥΛΟ, ΗΛΙΚΙΑ, ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΡΑΣΟ! “

Άννυ Κολτσιδοπούλου, “ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”

Το Συνολικό του Αφιερώματος στην θεατρική παρουσία του Δ. Αβδελιώδη

“ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ” του Θωμά Ψύρρα. Θεατρική Διασκευή Δ. Αβδελιώδης,

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013, στις 21:00, Θέατρο

“‘Η ΝΟΣΤΑΛΓΟΣ” του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη,

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013, στις 21:00, Θέατρο

“ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙΟΝ” του Γεωργίου Βιζυηνού,

Δευτέρα 28 και Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013, στις 21:30, Αίθουσα 1

“ΙΧΝΕΥΤΕΣ” του Σοφοκλή,

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013, στις 21:00, Θέατρο

“ΠΕΡΣΕΣ” του Αισχύλου,

16 Φεβρουαρίου 2013, στις 21:00,  Θέατρο

“ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑ’Ι’Τ  ΙΣΤΡΑΤΙ”, Δραματουργική Σύνθεση Μπουμπουλίνα Νικάκη,

Δευτέρα 25 και Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013, στις 21:30,  Αίθουσα 1

11 Ιανουαρίου έως 26 Φεβρουαρίου 2013

Αίθουσες: Θέατρο & Αίθουσα 1

Τιμές εισιτηρίων:  10€, ενιαίο

Προαγορά εισιτηρίων και για τις 6 παραστάσεις, 48€

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 177 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
Δευ-Παρ 11:00 – 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση
Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 – 14:00 και στην Ιστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται και σε όλα τα καταστήματα PUBLIC  εκτός από εκείνα στις περιοχές: Αιγάλεω, Ν. Ερυθραία, Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart

Οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο Parking του εμπορικού κέντρου Athens Heart από Δευτέρα έως Σάββατο από τις  08:00 – 22:00.

Από τις 22:00 έως τη 01:00 η χρέωση είναι 2,5€ και 1€ για κάθε επιπλέον ώρα στάθμευσης μετά από τη 01:01.

Τις Κυριακές οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ θα επιβαρύνονται  με 2,5€ για χρήση του parking από τις 10.00  έως 01.00. Από τις 01.01πμ  θα επιβαρύνεται με κόστος 1€ για κάθε επιπλέον ώρα.

Γιασεμί Κηλαιδώνη

Γιασεμί Κηλαιδώνη

Δήμος Αβδελιώδης

Δήμος Αβδελιώδης

No Comments

Post A Comment